Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 26 ביקורות
js_loader

עו"ד תביעה ייצוגית בירושלים

רבים מתושבי ירושלים והסביבה, נתקלים על בסיס קבוע בעוולות שונות שפוגעות במישרין לא רק בהם עצמם אלא גם בזולתם. בשורות הבאות עו"ד שמעון גיגי יסביר כיצד הגשת תביעה ייצוגית יכולה לסייע במקרים אלו, למה כדאי להיעזר בעו"ד בתהליך וכיצד תבחרו עו ד תביעה ייצוגית בירושלים שיגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם.

 

כיצד הגשת תביעה ייצוגית יכולה לסייע בהתמודדות עם עוולות המשפיעות על קבוצת אנשים גדולה?

אנשים רבים בירושלים נתקלים לא אחת במפגעים סביבתיים המשפיעים על ציבור גדול או שגורמים נזק לאיכות הסביבה, כמו גם במקרים של פגיעה צרכנית, כלכלית, אישית או אחרת, שממנה סובלת קבוצה גדולה של פרטים. עוולות אלו עלולות להיגרם במסגרת הממשק של תושבי ירושלים והאזור, עם חברות מסחריות גדולות או גופים אחרים כמו רשויות מקומיות בירושלים וסביבתה, משרדים ממשלתיים וכיוצא באלו.

הגשת תובענה ייצוגית בעזרת עו ד תביעה ייצוגית בירושלים, היא כלי שמאפשר לקבוצה נכבדת של צרכנים או תושבים שנפגעו מאותו עוול, לשכנע את בית המשפט להתערב לטובתם כדי לשנות את המצב הקיים או לאפשר קבלת פיצוי בגינו.

עורך דין שמעון גיגי – המספק שירותי עו"ד תביעות ייצוגיות בירושלים והאזור, נתקל לא פעם במצבים בהם הנזק הכספי שנגרם לכל פרט בעקבות העוולה נראה מינימלי כשלעצמו, אך במצטבר – מגיע לנזק משמעותי שמצדיק הגשת תביעה ייצוגית כנגד הגורם האחראי לפגיעה. כך למשל כאשר בנק בירושלים גובה מלקוחותיו עמלות בסכומים בלתי מוצדקים או בנסיבות שאינן לגיטימיות.

כאשר מדובר בעמלות, לרוב הסכום שמשלם כל לקוח כפרט, אינו נחשב משמעותי ולכן לא ניתן לתבוע את אותו בנק בתביעה אישית על סכום כה קטן. יחד עם זאת, זוהי דוגמה מצוינת למצב שבו סביר שאנשים רבים נפגעו מאותה גביית עמלות שרירותית בבנק – מה שעשוי לאפשר הגשת תביעה ייצוגית בסיוע עורך דין תובענות ייצוגיות, שתוליד פיצוי כספי נאה לכל לקוחות הבנק שנפגעו מכך.

 

למה כדאי להיעזר בעו"ד להגשת תביעה ייצוגית בירושלים?

בניגוד לתביעה טיפוסית, שבה בית המשפט נדרש לדון בכל תביעה בנפרד, תובענה ייצוגית מחייבת שבית המשפט יסכים לאשר תחילה את הטיפול בתיק כתביעה כייצוגית וכן את זהות התובע כתובע מייצג.

לכן, יש חשיבות מכרעת לפנות לעורך דין לתביעה ייצוגית ירושלים, שיבחן את עמידתכם בתנאים שהחוק קובע לאישור התביעה כתביעה ייצוגית, ויוכל להנחות אתכם כיצד לפעול למיצוי זכויותיכם וזכויות הפרטים האחרים שנפגעו מהעוולה במוקד התובענה, בצורה היעילה ביותר.

 

איך נראה התהליך להגשת תביעות ייצוגיות בעזרת עו"ד תביעה ייצוגית בירושלים?

בהגשת תביעה ייצוגית בעזרת עו"ד תביעות ייצוגיות בירושלים קיימים מספר שלבים עיקריים:

 

התייעצות ראשונית והערכת ההיתכנות להגשת התביעה וסיכויי הצלחתה

התייעצות עם עו"ד תביעות ייצוגיות בירושלים היא חיונית לוידוא מקדים של קיום עילת תביעה לגיטימית והערכת סיכויי ההצלחה בתביעה. הסיוע המשפטי שמספק עו"ד תביעות ייצוגיות בירושלים כולל גם בדיקת היתכנות ליכולת לקבל את אישור בית המשפט להגשת התובענה בתור תביעה ייצוגית.

בכדי שתיק יקבל את אישורו של בית המשפט להגשה כתביעה ייצוגית, על המבקש להוכיח מראש שהטענות המועלות בתביעה כנגד הנתבע, מתייחסות להפרה של חוקים ספציפיים או תקנות מסוימות. מלבד זאת על הקבוצה שבשמה מוגשת התביעה, להיות מרובת נפגעים על מנת שבית המשפט יראה צידוק לאחד את הטיפול בכל הפגיעות של חברי הקבוצה, לכדי תביעה אחת משותפת במקום לטפל בתביעות נפרדות.

בנוסף לכך נדרשים התובעים להפגין תום לב במסגרת התביעה.

 

סיוע באיסוף הראיות והאסמכתאות הנחוצות להכנת תיק התביעה

לשם הגשת תביעה ייצוגית יש לרכז את המסמכים והראיות שתומכים בטענות כלפי הנתבע/ת. עורך דין לענייני תביעות ייצוגיות בירושלים, יוכל להכווין אתכם לאיתור והמצאת המסמכים הרלוונטיים והשגתם.

 

הכנת כתב תביעה

בשלב זה, עו"ד תביעה ייצוגית ירכז את טענות התביעה בכתב תביעה, המגובה באזכור החוקים והפסיקות הרלוונטיות, אגב התייחסות קונקרטית לאופי פגיעה שחברי הקבוצה המיוצגת בתיק ספגו והוכחת הנזקים הנדונים בתביעה בעזרת תשתית ראייתית איתנה.

 

הגשת התובענה לאישור בית המשפט כתביעה ייצוגית

עורך דינכם ייסע לכם להגיש לבית המשפט את הבקשה לאישור התיק כתביעה ייצוגית ולקבל גם את האישור לזהות האדם הפועל בשם הקבוצה כולה כתובע ייצוגי. כדי שהבקשה תאושר, כתב התביעה נדרש לכלול תיאור מפורט של נושא התביעה, לציין את החקיקה התומכת בטענותיכם ולכלול תימוכין לכך שהתביעה דנה בסוגיות מהותיות שרלוונטיות ומשותפות לכלל חברי הקבוצה.

ככל שישנה סבירות גבוהה להצלחת התובענה ובית המשפט יתרשם שהתביעה מועברת לטיפולו בתום לב וכי אין אפשרות סבירה להכריעה בערוצים אחרים שאינם תביעה קבוצתית – סביר שהיא תאושר.

 

דיון בתביעה בבית המשפט

עו"ד תביעה ייצוגית ירושלים ייצג את טענותיכם בבית המשפט במסגרת הדיון בתביעתכם. הדבר חיוני ביותר למקסום סיכויי הצלחתכם בתיק ומקסום שווי הפיצויים שתוכלו לקבל אם תזכו בתביעה. למותר לציין כי בשלב זה, שירותי ליגיטגציה מטעם עו"ד תביעות ייצוגיות מנוסה בירושלים, ישפרו לאין ערוך את הסיכויים לזכיה בתיק שלכם.

 

על היתרונות הגלומים בהגשת תובענה ייצוגית באמצעות עו ד תביעות ייצוגיות בירושלים

על מנת למקסם את סיכויי ההצלחה של תובענה ייצוגית, חשוב לבצע הערכת סיכונים וסיכויים מושכלת מבעוד מועד. הדבר נכון בהגשת תביעות ייצוגיות מכל הסוגים: החל מתביעה ייצוגית כנגד מפעיל סלולרי, תביעות ייצוגיות כנגד חברות ביטוח, תביעות ייצוגיות נגד בנקים או חברות אשראי, תביעה ייצוגית כנגד רשת קמעונאית או סיטונאית, תובענה ייצוגית נגד עירייה או רשות מקומית, תביעות ייצוגיות כנגד משרדים ממשלתיים – או כל גורם אחר.

עורך דין מנוסה להגשת תביעות ייצוגיות בירושלים יוכל לבחון למענכם את נסיבות המקרה הנדון בתיקכם במטרה להעריך אם קיימת תשתית עובדתית, ראייתית ומשפטית מספקת להגשת התובענה כתביעה ייצוגית, ולאמוד מראש את ההיתכנות להשגת פיצויים ראויים לחברי הקבוצה שבשמה ברצונכם להגיש את התביעה להכרעת בית המשפט.

 

כיצד תבחרו עו ד תביעה ייצוגית בירושלים שיגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם

בחירת עורך דין טוב להגשת תביעה ייצוגית בירושלים, עשויה להיות ההבדל בין ניצחון לבין הפסד בתיק שלכם. לכן חשוב לדעת לשים לב לפרטים הבאים ולשאול את השאלות הנכונות בתהליך החיפוש:

  1. התאמה: נושא ה"התאמה" בין עורך הדין ללקוחותיו הוא אחד הקריטריונים לבחירת המייצג הטוב ביותר עבורכם. כדי למצוא עו"ד שעונה על הצרכים שלכם כמו גם על צרכיהם של שאר חברי הקבוצה המיוצגת בתיק, חשוב בראש ובראשונה לשים לב לכימיה ולטיב התקשורת שלכם עם בעל המקצוע. לשם כך יש לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית עם כמה עורכי דין לענייני תובענות ייצוגיות בירושלים – ורצוי בנוכחותם של כמה מחברי הקבוצה, ולהתרשם ממקור ראשון.
  2. ניסיון: תביעות ייצוגיות דורשות מומחיות רבה מעורך דין תובענות ייצוגיות, לרבות, מיומנות בהכנת כתב התביעה ויתר המסמכים הנוגעים לתיק, בצורה מקצועית. לכן כדאי לבחור בעורך דין בעל ניסיון של כמה שנים טובות בהגשת תובענות ייצוגיות בירושלים ורקורד של הצלחות רבות בתיקים דומים לשלכם, המעיד על יכולתו לייצג את הקבוצה בצורה הטובה ביותר.
  3. תקציב: גובה שכר טרחת עורך דין תביעה ייצוגית בירושלים, מהווה כמובן שיקול בבחירת המייצג בתיק. לכן אל תהססו לברר מראש מה העלות לליווי משפטי מלא בתיק ואילו עלויות משפטיות ואחרות צפויות לגם בתהליך בנוסף לכך. יש לזכור שהתובעים הייצוגיים מקבלים פיצוי רק אם התיק שהוגש מצליח ולכן חשוב להיערך מראש מבחינה כספית.

 

לסיכום: עדיין מחפשים עורך דין להגשת תביעה ייצוגית בירושלים? הגיע הזמן שנשוחח!

משרד עו"ד שמעון גיגי הוא הבחירה הטובה ביותר עבורכם אם אתם מחפשים משרד עורכי דין בירושלים המתמחה בהגשת תביעות ייצוגיות. אנו עובדים עם אנשי מקצוע מובילים המשמשים כעדי תביעה מומחים במגוון תחומים ופועלים למען לקוחותינו ברגישות, נחישות ומקצועיות – בין אם מדובר על ייצוג תובעים ייצוגיים או ליווי משפטי של נתבעים בתביעה ייצוגית.

רוצים להתייעץ עם עו"ד תביעה ייצוגית בירושלים עוד היום? צרו קשר מיידית באמצעות הטופס להלן או בטלפון: 076-545-3770.

תביעה ייצוגית היא תביעה אזרחית שאדם, ארגון או כמה אנשים, מגישים בשמה של קבוצת פרטים גדולה. מרבית התביעות הייצוגיות מוגשות נגד רשויות ממשלתיות, גופים ציבוריים גדולים כמו בנקים וחברות ביטוח, וכן תאגידים מסיביים הפועלים בניגוד לחוק הגנת הצרכן. התביעה הייצוגית חייבת לכלול מקרה אחד או יותר בו נפגעו מספר אנשים מעוולה דומה, כבסיס לדרישת פיצוי ו/או תיקון מצד הנתבעים.

המאפיין העיקרי של תביעות ייצוגיות הוא ריבוי הנפגעים מהעוולה הנדונה בתובענה. כאשר לכל אחד מהפרטים בקבוצה שבשמה מוגשת תביעה ייצוגית, נגרם נזק קטן יחסית, הגשת תביעה יחידנית אינה משתלמת מבחינה כלכלית, אולם הגשת תובענה ייצוגית נותנת מענה ראוי ואפקטיבי.

החוק במדינת ישראל מאפשר להגיש תביעות ייצוגיות על סמך כל אחת מהעילות הנפוצות להלן: תביעה ייצוגית כנגד עוסק בקשר להפרת זכויות צרכניות, תביעה ייצוגית נגד גוף ביטוחי, פיננסי או פנסיוני, תביעה ייצוגית מול בנק, תובענה ייצוגית על בסיס חוק ההגבלים העסקיים, תביעה ייצוגית בשל אפליה בכניסה למקום ציבורי ועוד.

כשמחפשים עו"ד תביעה ייצוגית בירושלים, מומלץ לבחור בעו"ד תובענות ייצוגיות, שיש לו ניסיון רב ומשמעותי, לצד בקיאות רבה בתחום התובענות הייצוגיות בפרט ובתחום הליטיגציה בכלל.

עו"ד תביעה ייצוגית בירושלים
עו"ד תביעה ייצוגית בירושלים
לשיתוף לחצו:
תרצה לחזור לחלק מסוים בעמוד
מחבר המאמר
שמעון גיגי עורך דין
עורך דין שמעון גיגי

המחבר הוא עורך דין מקצועי לענייני תובענות ייצוגיות, ביטולי הגבלות, דיני עבודה, חברות ומקרקעין. ייצוג לקוחות בבית משפט, ייעוץ מקצועי, וליווי אישי, הם העקרונות המובילים של המשרד, אשר צבר הצלחות לא מעטות ברבות השנים. מוזמנים להצטרף להצלחה.

מאמרים נוספים בנושא תביעות ייצוגיות
תביעה ייצוגית פנגו

תביעה ייצוגית היא מכשיר המעניקה מערכת המשפט בידי היחיד או האזרח הקטן על מנת לטפל בעוולות המתבצעות על ידי גורמי שלטון או גופי ענק אשר

קרא עוד
תביעה ייצוגית סלקום

תביעה ייצוגית היא הליך מורכב אשר יש לו קשיים מובנים. התביעה הייצוגית בעיקרה היא תביעה כנגד ארגון גדול או גוף שלטוני הפועל באופן לא הוגן

קרא עוד
מאמרים אחרונים שעלו
חוק האריזות
תביעה ייצוגית חוק האריזות
ביטול הגבלה בחשבון הבנק
ועדת חוקה אישרה את הארכת התקנות שימנעו הגבלת חשבון בנק בשל "מלחמת חרבות ברזל"